torsdag 28. mai 2009

HVA SKJER HER OM DAGEN!







Jeg har vært på frie tur til Tyrkia samens med min Tante , vi hadde det kjempefint , bilder fra turen kommer senere.

Beliv er blitt stor og fin, er nå 3 uker , vi har søkt om å bedekke med His Majesty i år også men ikke hørt noe enda.
Ambresees skal starte igjen den 1 juni, håper hun kan ta en premie denne gangen , og ikke bare rekord forbedre seg.

Har vært på Nanestad på valpeshow med "nurka" det ble BIR og BIM og Snowy ble nr.4 i gruppa. Dagen etter dro turen til Nck`s hovedutstillig på morokuien. Vi fikk en god kritikk på begge valpene. Jeg var også så heldig å få lov å stillie "rikke" Hun ble beste tispe , selv om jeg var nervørs føre vi gikk i ringen( noe jeg ikke har vært på lenge).Jenny (Niesa til Eli) på bilde 3 fikk låne Melody av Astri til å gå barn og hund.

1 kommentar:

  1. Snoka meg inn hit jeg. :)

    Fint å kunne se litt bilder, spesielt for oss som ikke har fått besøkt dere i skogen.

    Valpebilder og snutter er helt klart favoritt.

    Stian

    SvarSlett