fredag 13. februar 2009

STUEGRISER!




Valpene er nå over 6 uker gamle og de er blit noen ordentlige stuegriser! Når min samboer kommer hjem fra jobb om moran, stormer de stua De kjører formel 1 rundt omkring ,til de overgir seg til potteplantene .Det er ikke mye igjen av den fine palmen min skal jeg si dere.(hm)Ja ,ja. Tilslutt kvelder de om under sofan, med min sambo oppå.(Forstår ikke helt hvordan han klare å sovne men..)
Misse(katten) har løpertid om dagen ,så hun overgir seg til valpene stadig vekk, er nesten redd de skal skadde henne, så disse valpene får seg nok et lite sjokk når de møter andre katter.

Ute har vi så vit vært i hele 3 sekunder, det er en smule kaldt , og jeg vil ikke at de skal bli syke . Vi for håpe at det blir litt mildere så de får vent seg til det også ,før de drar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar